Fax Works

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 08:53:05 MET

Czy jest jakaś możliwość dzwonienia przez modem wtedy kiedy włączone są FaxWorks?
Chodzi o to, że jak dzwonie przez sieć (z drugiego komputera), to na początku nie wiem o co
chodzi jak mi błąd wyskakuje, potem się orientuje że na drugim komputerze włączone są
FaxWorks i latam z góry na dół.

A poza tym, czy jet jakiś lepszy program od Fax Works - które nawet ilości przesyłanych
stron nie pokazują i są dosyć toporne w użyciu.

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl