Re: Karty muzyczne do OS2?

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 15:20:16 MET

On Mon, 3 Feb 1997 12:45:35 +0100 (CET), amacki_at_free.polbox.pl wrote:

>Witam!
>Czy ktos sie orientuje, czy sa jakies sensowne&tanie karty dzwiekowe
>dzialajace pod OS/2 ?
>Z tych niby SB 16 compatible to zadna nie jest prawidlowo rozpoznawana,
>(tzn mialem w rekach jedna, Miss Melody sie nazywala, ale jakosc byla
>fatalna (szumy , przydzwieki).
>Czy jestem skazany na oryginalnego SB?
>Pozdrawiam -
Chyba tak. Ja mam Zoltrixa 1200 (SB Pro) i OeS go widzi, rozpoznaje, dzwiek jest nie ma
muzyki. Instalowalem drivery do OPL3 i do MP401 i nic, bez midi :-(. Mam oproc tego
Gravice Ace i tu probowalem 3 rozny drivery i ani razu nic nie bylo - ani dzwieku, ani muzyki.
Skolei na karcie New Media (Typhoon) - w ogole jej OeS nie widzi i nie moge nic ustawic.
Gdyby chociaz Microsoft Soun System chodzil...

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl
http://www.polbox.com.pl/lupus/gambler/index.htm
http://www.polbox.com.pl/lupus/telecom/index.htm