Trapdor - hibernation

Autor: Urszula & Dariusz Jagodzinski (wdud4_at_ibm.net)
Data: Sun 02 Feb 1997 - 05:43:54 MET

Czesc wszystkim ...
Pytanie za sto punktow, wyczytalem gdzies tam ze ponoc z Warp 4 jest
mozliwosc "uspienia" tymczasowego systemu operacyjnego, "hibernacji",
i wgranie innego programu ktory normalnie pod warp'em nie chodzi,
np. aplikacja z Win95. Mam opis jak to zrobic, tylko nie dziala,
wlasciwie to nie wiem czy nie dziala, bo nie moge znalesc nigdzie
HYBERNAT.EXE pliku. Dzwonilem do IBM'a, ale oni z tym sie nie bawia,
poradzili mi news'y. Czy moze ktos obecny tutaj eksperymentowal z
tym ?
Za rady i odpowiedzi dziekuje.

P.S.
Czy ktos wie kiedy pedzie wypuszczony FixPack 1 dla OS/2 4 ?
Wlasnie przyslali mi "Lotus SmartSuite 96 for OS/2", tylko pod
Warp 4 nie chce sie nawet zainstalowac, nazeka ze nie ma wlasnie tego
fixpacka'a. IBM nabral wode w dziub i nic nie gada, ponoc ma byc
w lutym, ale kiedy ???

Darek.
 --ooOO> Dariusz Jagodzinski @ Toronto, Canada <OOoo--
                     wdud4_at_ibm.net