prosba o pomoc przy instalowaniu Windy 95 do istniejacego Warpa 3

Autor: ppp_at_free.polbox.pl
Data: Fri 31 Jan 1997 - 12:02:47 MET

Nie bardzo mi idzie instalacja dodatkowa Win95 do OS2. Os jast na D:, bootmanager wlaczony, Winda ma byc na C:.
Doinstalowalem troche Dosa na C:, bo boot na C: zawieszal komputer (OS2 zainstalowany byl jako jedyny system).
Wobec konfliktow z karta dzwiekowa BTC ESS 688 pod Win-Os2 i braku sieci w Warpie 3 chcialem dolozyc Winde,
a tu nie specjalnie mi idzie. Dodatkowo brak mi jeszcze sterownika DOS dla starego CD-ROM Mitsumi LU005, zeby
odpalic dysk Win95. Prosze o pomoc.
Z powazaniem
Jan Ryszard Plucinski
tel. 61-334417