Re: Plotki?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 14:52:56 MET

dechat_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Felix) wrote:
>Doszly mnie sluch ze IBM zaprzestaje sprzedarzy detalicznej OS/2.
>Czy to tylko plotki? Czyzby IBM uznal zwyciestwo Microsoftu?
>Jak wobec tego wygladaja szanse na lokalizaje Merlina?
>
> Felix

merlin jest juz w wersji polskiej. ale standardowa instalacja nie przewiduje
voice type, bo ten pakiet nie zostal spolszczony. trzeba sie troche
pogimnastykowac zeby to zainstalowac.

wersja Merlin US ma wszystko, co jest potrzebne polskiemu uzytkownikowi.
polskie fonty i dwie polskie klawiatury zarowno pod OS/2 jak i DOS/Windows.
Jedynie fonty systemowe do windows trzeba pozyczyc, chocby z windows PL :)
lub windows CE :)))) to raptem 6 plikow *.fon . wystarczy nadgrac oryginalne.