Kontroler NCR 810

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 00:40:12 MET

Czy ktos z Was uzywa pod Warpem kontrolera NCR810 ?

Aktualna zawartosc mojego komputra:

Plyta Shuttle HOT-433, procesor Cyrix M1/100,
CD-ROM ATAPI,
VGA z koscia Cirrus 5440 i 1MB
Karta dzwiekowa ESS688
Dysk Fujitsu M2623F-512 podpiety do NCR-a 810
i na tym wszystkim Warp Connect PL

Usiadl, dziala, tyle ze szybkoscia na kolana nie rzuca (chwilowo
niestety tylko 16MB RAM :((( ). Wyglada na to, ze dysk pracuje
przy uzyciu NCR BIOS-a i IMBINT13.I13 - w opcjach instalacyjnych
nie bylo supportu dla NCR-a. Postanowilem pokombinowac z driverami
do SCSI - a nuz mu sie troche poprawi ?

I tu zaczely sie schody: stary sterownik OS2CAM.ADD z 95-02-03
- system wiesza sie przy ladowaniu OS2DASD.DMD. Nowy, firmowany juz
przez Symbiosa, SYM8XX.ADD z 96-08-30 - to samo.
Zalozylem wszystkie sterowniki (w tym OS2DASD.DMD) z FixPacka nr 22
- nie pomoglo. Przy okazji ciekawostka: FixPack byl z wersji
amerykanskiej i przestaly mi dzialac niektore litery na
klawiaturze ! Konkretnie acelnoszx, czyli te do wprowadzania
ogonkow z altem w 'klawiaturze programisty'. Musialem wrocic do
oryginalnego KBDBASE.SYS z dyskietek instalacyjnych.

Nie wiem, jak stwora zmusic do pracy - czy to wina mojej plyty,
BIOS-u, czy moze powinienem zalozyc calego FixPacka 22 ? Ten
numer z klawiatura troche mnie zniechecil do prob latania
polskiego Warpa amerykanskimi patchami.

Czy komus z Was dziala driver do NCR-a ? Niby nie musze go
instalowac, bo jakos maszyna chodzi, ale wlasnie - 'jakos'
a nie 'jakosc' :-) A poza tym nie daje mi to spokoju...

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl