Re: PNP - pluj i lej ?

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 20:53:47 MET

On Sun, 26 Jan 1997 14:01:56 +0100 (CET), Grzegorz Bodaszewski wrote:

>A czy nie mozna w tej plycie po prostu wylaczyc w setupie
>wsparcia dla Wloz & Poruszaj ? To jest BIOS AMI czy Award ?
>(numer wersji 4.51 PG kojarzy mi sie raczej z Awardem)
Ja skolei chciałbym pod Merlinem uruchomić PNP, bo być może to jedyny sposób na
jedną kartę dźwiękową. Niestety po uaktywnieniu (a także bez niego) pełnego
rozpoznawania sprzętu nic się nie zmienia, wygląda jakby manager użądzeń w ogóle nie
reagował.

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl
| Windows'95 - NAJLEPSZY obecnie |