Re: Boot Manager i DOS

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 22:28:23 MET

On Fri, 24 Jan 1997 15:01:10 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>czegos tu nie rozumiem. masz na mysli ze NT jest na innym fizycznym dysku,
>czy to ze NT jest na innej partycji ? Ja probowalem partycje NTFS wpisac
>bezposrednio do OS/2 bootmanager. niestety zobaczylem tylko kwiatki.
>
>Mam przez to rozumiec, ze po instalacji NT 3.51 przekopiowales bootsector
>partycji primary DOS do partycji NT ? a potem po prostu odtworzyles bootsector
>DOS'a ? W takim razie jak przeniosles menu startowe na NT ? to tez mnie
>bardzo interesuje.

Ja mam NT na partycji FAT (szybciej chodzi) i na tym samym dysku co reszte.
Nie wiem jak to bedzie z NTFS. Bootsektor skopiowalem niezastapionym DiskEditem.
Dosowy bootsektor odtworzylem z pliku ( najpierw go zapamietalem ).
Jesli partycja NT jest rozna od DOS (wielkosciowo) to trzeba
po skopiowaniu bootsektora zmienic pare bajtow. Jest to dosyc proste w DE.
Ja mam te partycje jednakowe, wiec nie bylo problemu.
Teraz po wybraniu z Menu BM Win NT zglasza mi sie menu startowe NT i dalej
juz idzie normalnie.
Trzeba jeszcze chyba przeniesc boot.ini na dysk z NT ale tego teraz
nie pamietam.
Pozdrawiam Jarek.