Re: OS/2 do bani

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 13:52:58 MET

On Tue, 21 Jan 1997 21:00:21 +0100, Grzegorz Szyszlo wrote:

>a to baaaaardzo dziwne. poza tym 640x480 :))

>nie mam pojecia bo tego nie robilem. Za to napisalem taki programik
>o nazwie tnijfold.exe , ktory rozcina foldery pegasusa do oddzielnych
>plikow. Nadaje im rozszerzenie ELM, ale mozesz zmienic ich nazwy na CNM .
>nie wiem jakiej konfiguracji pegasusa uzywasz, ja uzywalem tylko z netware,
>tam pliki CNM zawieraja nowe, nietkniete przez uzytkownika listy.

>Jak to wszystko jedno ? jak uruchamiasz okienkowy windows, to jego okna
>sa razem z oknami OS/2. jakim cudem wtedy mozesz miec inna rozdzielczosc ?!?
Eeee, juz troche nie pamietam, ale tu chyba chodzilo o skaner. Rozdzielczosc w sesji pelnoekranowej mam wieksza niz w niepelnoekranowej.

>netscape mi padal, ale nigdy az tak jak u ciebie. b.dziwne.
Niestety... Pada tak na dwoch komputerach. Na 486 pada na stronie Warpowiska o Javie, a na P133 na stronie wczesniejszej, na ktorej tez jest Java, ale mniej. Szkoda...

>lepiej o tyle, ze mozesz sobie uruchamiac aplikacje win w sesjach separowanych.
>wtedy jak jedna sie kladzie, pozostale, jak tez i caly system przezywaja.
>to duuuuuzo wiecej, niz GPF w win3.1, ktory powoduje ze trzeba wcisnac reset
>bo juz nic nie mozna zrobic.
No ta, ale trudniej sie z nimi pracuje. Pytanie co lepsze - od czasu do czasu resetowac Windowsy, ktore sie szybko bootuja, czy pracowac w OS/2 i nie resetowac, ale sie troche meczyc.