Re: Fix Pack'i ??

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 15:10:40 MET

jurgens_at_elektron.pl (Jerzy Ratajczak) wrote:
>Tit, Tit, Tit......TU MOWI jurgens!!!

>Tez mam cirrusa *36 i tez sa podobne objawy.
>Obecnie zainstalowalem driver v1.14 i zaczyna mi sie wysypywac, a na DOSowe i
>WIN-OSowe sesje czekam 10 sekund - w okienku i 2 sekundy na full screen

oj to b.dlugo u ciebie wisi. grrrr......

>W miare poprawnie dzialala wersja v1.12, z tym ze nie mozna oczywiscie
>przelaczac w bardziej zaawansowanych programach graficznych full screen <-> w
>okienku, bo pojawia sie kaszana w tej sesji. No i zle sa odwzorowane kolory w
>JPGach.

wersja 1.12 byla o tyle do kitu, ze w trybach 64k kolorow OS/2 zapominal
co to jest paleta kolorow. bylo to widac np. w netscape (OSowym), oraz
web exploderze. wyswietlal takie kolory, jakie mu sie podobaly.
zawsze takie same, i zawsze zle. nowy driver tego byka nie ma,
ale ..... ma byka jesli chodzi o te odczekiwania. poza tym nie zauwazylem
zeby mi sie cokolwiek sypalo.

>Szukam w tej chwili jakiejs w miare popularnej karty graficznej PCI, ktora
>bedzie poprawnie dzialac pod OS/2. (No i zeby nie byl to przestarzaly zlom).

> jurgens

ja tez, i to takiej zeby mi wyciagalo na niej te same rozdzielczosci i
kolorystyki co pod windowsami. czemu prawie wszystkie karty przy 1MB
dla 800x600 wyciagaja tylko 256 kolorow ? a pod winda 64K ? to jest
bez sensu. ten cirrus ****36 wyciaga tyle co pod winda.