Re: Fix Pack'i ??

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 11:39:38 MET

ppekala_at_phys.amu.edu.pl (Piotr Pekala) wrote:

>powtarzam. jest FixPak do Merlina.
>ale wlasciwie do czego jest Wam potrzebny ?
>
>pozdrowienia,
> Piotr Pekala

Juz jest ? wow ! obejrze i gdzies na boku postaram sie zainstalowac.
do czego jest mi potrzebny ?

1. DN po kilkukrotnym uruchomieniu, lub po usunieciu katalogu z HPFS
   sprawia ze na ekranie pojawia sie totolotek. zeby tak aplikacja dos'a
   mieszala ???? bez sensu. w warp 3 tego nie bylo.
2. Niektore drivery graficzne powoduja, ze uruchamianie VDM (czyli sesji dosa
   i jego programow) trwa bardzo dlugo. dekstop sie kompletnie zatyka na
   doslownie 6-8 sekund, lecz sam system dziala jak trzeba. okna sie
odswietlaja
   tyle ze nic nie mozna zrobic. Np. driver do cirrus *****36 , sciagniety
   ze strony cirrusa. czemu tak jest ?

mialem jeszcze ze dwie uwagi, ale mi wylecialy.
ale jednak :))

taka kosmetyka. jak mam uruchomiony program, i do niego wciagne jakis
dokument, to czemu ten dokument nie jest zakreskowany ? a przeciez powinien
byc.
Jesli w ten dokument stukne dwa razy to uruchamia mi sie ten sam zestaw,
tzn. program z dokumentem. tym razem dokument jest zakreskowany.
ale jesli przeciagne do programu inny dokument, to zakreskowanie nie przechodzi
na drugi, nadal jest zakreskowany ten pierwszy mimo ze aplikacja z niego
juz nie korzysta.