Re: VB

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 16:35:56 MET

On Mon, 20 Jan 1997 23:18:00 +0100, Gregorio Kus wrote:

>i dobrze robi.
>Visual Age for Basic bardzo rozni sie swoim environment
>od reszty rodziny VA, wlasnie po to aby ulatwic
>VisualBasic'owcom poczucie sie od razu "na swoim miejscu".
>To ze akceptuje programy VB to rowniez bardzo dobry pomysl.
>Tylko w ten sposob mozna zwiekszyc szanse na powiekszenie
>liczby programistow pracujacych pod OS/2: VAB zachowujacy
>sie jak VB, a pozwalajacy na "multiplatform development".
>
>Grego
Masz racje. Nalezy na wszelkie sposoby probowac zyskac rynek. Szkoda, ze IBM o tym nie wie...

Ja sam sie troche ucieszylem, bo programowac i to nie duzo umiem tylko w LOGO :-) i VB.
Dopiero nie dawno zaczalem sie uczyc C++.

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl
| Windows'95 - NAJLEPSZY obecnie |
| dostepny symulator systemu |