Re: Boot Manager i DOS

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 21:40:47 MET

andrzej_at_pik.gliwice.pl@ wrote:

> Co ma do tego OS?
To, ze dawno tego nie robilem, moge nie pamietac jakichs drobnych
szczegolow. Dziwne pytanie.

> Mowimy caly czas o zbootowaniu DOS-a, czy tak?
TAK.
OS/2 zajmuje partycje PRIMARY na dysku HDD0. na tym dysku jest rowniez
partycja DOSowa (Extended, logical drive), ale z niej nie chce startowac
(wiesza sie, co juz bylo opisywane).

--
Radoslaw Skorupka
 mailto://R.Skorupka@pbg.pl