Re: VB

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 04:44:10 MET

On Tue, 21 Jan 1997 00:43:17 +0100, Jaros aw Tabor wrote:

>Pisanie powaznych programow w czyms co jest BASIC-o podobne to kryminal.

eeeeeeeeeetam, nie przesadzajmy, poglad prof. Dijkstry
ze nauczanie BASIC'a powinno byc karalne podzielam jak najbardziej
ale jesli chodzi o BASIC'a z czasow, z ktorych to zdanie pochodzi.
BASIC'e takie jak VisualAge czy nawet Visual nekrosoftu to juz
zupelnie inne jezyki.

>Sciagnalem sobie bete VA for Basic i jak zobaczylem
>skladnie to natychmiasto to skasowalem.

znow: nie przesadzajmy. Wcale nie jest taka zla.
a juz napewno lepsza niz C/C++ chyba ze ktos sie uprze
brak skladni nazywac skladnia

:-)

> Vivre la C++ !

Vaffanculo a C++!
wlasnie ze wzgledu na skladnie.
Skladnia danego jezyka (sztucznego rzecz jasna) nie polega
na tym ze sie poSKLADA do kupy co pod reke wlezie (czy raczej
co do lba strzeli) lecz na tym ze ma on konkretna, opisywalna
formalnie gramatyke.

ale toi moze moje matematyczne wyksztalcenie/zamilowanie
powoduje ze troche przeginam w tym wzgledzie
:-)
pozostaje jednak przy zdaniu ze skladnia VisualAge for Basic
jest czystsza, bardzie elegancka i zrozumiala od tejze w C++.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi