Re: OS/2 do bani

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 16:59:19 MET

On 19 Jan 97 at 22:28, Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Jaka karta graficzna, jakie drivery, jaka rozdzielczosc ?

Wszystko jedno - S3 Trio 64 pro czy na drugim komp. Cirrus Logic
(jakistam). Oba na driverach oesowych i z 2 MB Ramu. Sprubuje S3
zainstalowac na wlasnych, ale nie sadze, zeby to cos zmienilo.

> Trudno mi cos podpowiedziec - nie uzywalem skanera. Te drivery to
> sa windowsiane czy OS-owe ?

Windowsowe, bo pod Win-OS/2.
Pod OS mi po nic, skoro nie moge znalezc zadnej sharewarowej
aplikacji z mozliwoscia skanowania.

> Jakie to aplikacje, na litosc boska ??? Na czym, jak na czym, ale
> na Internecie nic nigdy mi jeszcze nie padlo. Z rzeczy nie zawartych
> w oryginalnej dystrybucji Connecta PL uzywam wymienionego juz PMMaila,
> Forte Agenta for Windows, WebExplorera 1.1h i klienta IRC Gammatech.
> Jesli chodzi o zawieszanie sie desktopu, zainstaluj WatchCata -
> nie dalej jak wczoraj byla o tym mowa na liscie. Umozliwa 'ubicie'
> krnabrnych aplikacji.

Przedewszystkim Netscape, raz Webexplorer. Watchcata juz mam, musze
sprobowac.

> To Warp czy Merlin ? W Warpie nie ma P&P, Merlina jeszcze nie mam.
> Nie znam tej karty i trudno mi cos powiedziec - wszystko zalezy
> od driverow.

No tak, tyle, ze nie bede zminial karty z powodow OS'a - juz wole nie
miec dzwieku. Situ w internecie nie moge znalezc tzn. doszedlem, ze
jest serwer Media Sound, ale nie wiem jak na niego wejsc.

Lech Wiktor Piotrowski
    a_j_p_at_it.com.pl