Klopot z Merlinem

Autor: Jacek Podgorski (jpkulfon_at_man.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 18:21:31 MET

Czesc All!

Mam maly problemik. Kupilem sobie plytke (ruski skladak) z OS/2 Merlin. No i nie
chce sie cos za bardzo zainstalowac. Niby jest to wersja dyskietkowa ale jest tez
mozliwosc instalacji z CD. Tylko, ze to nie za bardzo dziala. Instaluja sie trzy
pierwsze dyski a potem kicha - burzy sie, ze nie moze znalezc plikow na plycie.
Wychodze do lini komend i dake "cdinst" i rusza dalej - dziwne. Ale nie do konca.
Nie instaluje sieci. Nie chce tez zainstalowac BonusPaka. Mysle, ze przyczyna tego
tkwi w zlych katalogach. Ruskie jak kopiowali to ponagrywali do roznych katalogow.
Mialem kiedys (2 miesiace temu) wersje beta i bylo ok. Moze ktos podesle drzewo
katalogow z plyty OS/2. Bo ja juz nie mam cierpliwosci. A moze ktos ma OS/2 4.0
do sprzedania. Jesli tak to za ile?
Pozdrawiam

                                        Jacek

  * Jacek Podgorski / TP S.A. Wroclaw    *
 * e-mail: jpkulfon_at_man.wroclaw.tpsa.pl *