Re: Boot Manager i DOS

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 12:46:50 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski) wrote:
: >Nic tam nie trzeba przypisywac fdiskiem. Wystarczy miec dwa primery i w
: >menu BM masz napisany C: i C:(hidden) jak odpalisz C:(hidden) to robi sie
: >z tego C: a tamto drugie hidden. Czyli wyglada na to ze robi jednak BM.

: Sorry, ale motacie jak glupki.

Zanim zaczniesz wyzywac od glupkow zastanow sie odrobine, ok ?

To co napisalem powyzej to prawda i tak mam na jednym z komputerkow.
1. prim BM
2. prim os2
3. prim g95
oznaczenia pojawiajace sie w BM menu tak jak podalem. Mozna zrobic to
rzecz jasna na 100 i 1 sposobow, (ja np. nie chce aby g95 grzebalo mi po
partycji os2) ale to nie znaczy ze jesli nie ma sie tak jak Ty masz to
od razu sie "mota jak glupek".

: necrosoft zawsze chce C:. wiec u mnie
: dos siedzi na primary C: . a OS/2 na logical D: (w extended).
: W ten sposob pod os/2 widze takze dysk dosowy, a pod dos moge widziec
: dysk os/owy o ile doinstaluje stosowny driver. oba dyski caly czas
: sa widoczne. ktory system wystartuje, decyduje bootmanager zgrany na
: samym koncu dysku. wszystko trzeba zrobic osowym fdiskiem podczas instalacji.

--
Marcin Dębowski
/\/ Technical University of Gdansk, POLYMER TECHNOLOGY DEPARTMENT