Re: THREADS=?

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 15:52:15 MET

> From: Andrzej J. Piotrowski <a_j_p_at_it.com.pl>
> To: Multiple recipients of list <os2_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: THREADS=?
> Date: 17 stycznia 1997 10:55

> Klikam rownoczesnie prawym i lewym, widze liste okienek. Cos juz jest
> zaznaczone. Klikam razem z ctrl na innej aplikacji i ta mi sie
> zaznacza, a tamta caly czas jest zaznaczona, tzn. moge zaznaczyc duzo
> aplikacji. Klikam na ktores z zaznaczonych prawym i mam tradycyjnie:
> pokaz pomoc zamknij itd. O co chodzi? Dziesiec razy patrzylem, czy
> dobze wpisalem do config.sys. Chyba dobrze, poza tym nic nie wypluwa.

O rany, mowimy przeciez o Merlinie? Jasne, ze nie o to chodzi. Klikasz na
_drugim_ _od_ _lewej_ _przycisku_ _na_ _pasku_ _WarpCenter_, a nie na
pulpicie! To o czym piszesz jest natomiast bardzo przydatne (zarowno z
Ctrl jak i Shift) wtedy, gdy chcesz rownoczesnie schowac lub wyswietlic
kilka okien, zamknac rownoczesnie kilka programow, uporzadkowac w kaskade
lub obok siebie nie wszystkie, a kilka otwartych okien itp.

OSciski
Mirek Nowakowski