Re: Dialler TCP/IP

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 15:59:23 MET

On Thu, 16 Jan 1997 11:11:12 +0100, Grzegorz Bodaszewski wrote:

>Czy do standardowego dialera TCP/IP 3.0 mozna jakos podlaczyc
>kawalek skryptu w Rexx-ie, albo czegos podobnego ?
>Problem mam taki, ze dzwonie raz przez Telbank, raz przez
>TPSA. I musze za kazdym razem recznie podmieniac plik

sciagnij sobie pppfake z hobbesa i wszystkiego sie dowiesz
(ja dzieki temu napisalem sobie skrypty ktore mi sciagaja
poczte z 4ech roznych kont o roznych godzinach
i lacza sie lepiej niz standardowy dialer - ponawiaja proby
do skutku, zmieniaja numery tlf jesli jeden zajety,
rozlaczaja sie zaraz jak skoncza itp)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi