Re: Boot Manager i DOS

Autor: andrzej_at_pik.gliwice.pl@
Data: Wed 15 Jan 1997 - 09:54:52 MET

In <01bc0386$33f31180$1235119c_at_igo16.igo.wroc.pl>, "Zbigniew Borczyk" <zborczyk_at_igo.wroc.pl> writes:
>Czy ktos wie jak zainstalowac DOS'a na patrycji innej niz C ?

Z tego co wiem DOS i Win95 potrafia wystartowac tyliko z C:

>Mam zainstalowanego Boot Manager'a: na C jest WIN95, na E mam OS2 Warp 3.0
>a D zostawilem na DOS'a (czasami jest mi potrzebny a nie chce uruchamiac go
>dyskietki). Proba formatowania D z przelacznikiem /S daje taki efekt, ze
>uruchomienie
>DOS'a konczy sie czarnym ekranem z komunikatem Starting MS DOS .....

Ale mozesz sobie zalozyc druga partycje primary ktora tez bedzie
widoczna jako C: (oczywiscie nie rownoczesnie z ta C: Win95 - albo rybki
albo akwarium - nie da sie wiec miec rownoczesnie dostepu do tej partycji
DOS i tej Win95 - "Dziekujemy Ci Microsoft" :-)

Andrzej Sibik
mailto:asibik_at_silesia.pik-net.pl