Re: Klon NC

Autor: andrzej_at_pik.gliwice.pl@
Data: Tue 14 Jan 1997 - 16:05:42 MET

In <32DA380D.7CBE_at_s3000.krakow.pl>, Jakub Cebula <kuba_at_s3000.krakow.pl> writes:

>Zdecywanie Captain Nemo. Wersja 1.0 jest stabilna i ma szereg unikalnych
>cech. Wyglada zupelnie jak Norton 3.0, a dodatkowo potrafi(m.in.):
>- obslugiwac archiwa (wchodzi do srodka, a nawet uruchamia z wnetrza!)

Po prostu rozpakowuje do katalogu tymczasowego (archive cache path)
Niestety, u mnie rozpakowuje cale archiwum, nawet gdy chce podgladnac
(F3) tylko jeden plik. Co gorsza, nie sprzata po sobie (tzn. zostawia tam
te rozpakowane rzeczy nawet po zakonczeniu Nemo).
Da sie to jakos zmienic? Moze jest jakas nowsza wersja?

>- ma zabudowany task switcher
>- potrafi pokazywac i edytowac EA

Files|Attributes ? A jak wejsc w edycje?

>- obsluguje kopiwanie katalogow
>- posiada edytor z mozliwoscia pracy na blokach i obsluga schowka OS/2

Zaznaczanie blokow w FC/2 jest chyba latwiejsze (Shift-strzalki)

A Nemo nie?!

Andrzej Sibik
mailto:asibik_at_silesia.pik-net.pl