Rozdzielczosc Win-OS2

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 15:21:36 MET

1. Dziwne, a moze nie. Pod sesja pelnoekranowa Win-os2 mam rozdzielczosc
chyba taka jak OS/2 - cos kolo 1024x768. Jednak w sesjach nie
pelnoekranowych mam duzo mniejsza, na oko nie stwierdze jaka, ale
duzo mniejsza. Jak to zmienic? Poza tym, czy na karcie Cirrus Logic 2
MB da sie w OS/2 (v4) ustawic rozdzielczosc 1200x1000 (cos kolo tego)
w 65000 kolorow? W normalnych Windowsach sie da...

2. Zainstalowalem sterownik drukarki pod Win-OS2. W sesji
pelnoekranowej aplikacje takie jak Word (to nie moj, mojego ojca)
wlaczaja sie OK, jednak w niepelnoekranowej wyskakuje jakis blad
ochrony i da sie tylko zamknac. O co chodzi?

Lech Wiktor Piotrowski
    a_j_p_at_it.com.pl