Re: PROBLEM: Foldery Lightable pod Warp 4.0

Autor: Artur Wroblewski (arturwro_at_tempus.ii.uni.wroc.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 12:40:17 MET

Robert Rakowicz wrote:
> czasem SWAPPER.DAT rosnie jest normalne - brakuje mu RAM () zwolnienie tej
 Mam 32MB RAM-u, po wystartowaniu WARP-a zostaje 6MB, po otwarciu
w/w folderu (100-150 plikow) Mr. Swapfile ma ca. 50MB.

> pamieci nastepuje dopiero po dosyc dlugim czasie ktorego warunkiem jet, ze
> komputer przez dluzszy czas nie ma kompletnie nic do roboty.
 Nie jestem do konca pewien, ale chyba po 5 godzinach nic nie robienia
swapper.dat mial dalej 50MB. I rozumiem, gdybym mial ten w/w
folder otwarty lub zminimalizowany, ale skoro zamykam ten folder
to system powinien mi pamiec przez niego zajmowana zwolnic.
 A po 5h, jak probuje cos zrobic (otwarcie menu prawym klawiszem myszy,
innego folderu, czy tez programu) to WARP rzezbi mi na dysku (i dalej
nie zwalnia tej pamieci), co jest zdecydowanie upierdliwe (sorry za
wyrazenie).

    No to Pa!
      WroBELL