Re: THREADS=?

Autor: Robert Rakowicz (rakowic_at_ibm.net)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 19:11:06 MET

In message <199701091941.UAA22996_at_dollar.it.com.pl> - a_j_p_at_it.com.pl (Andrzej
J. Piotrowski)9 Jan 1997 20:42:33 +0100 writes:
:>
:>On 8 Jan 97 at 23:44, Robert Rakowicz wrote:
:>
:>> Hmm nie wydaje Ci sie, ze twoja uwaga byla troche ironiczna ? jesli tak to
:>> sprobuje odpowiedziec w ten sam sposob - w domu mam 4 komputery, w pracy 19 (
:>> z ktorymi ciagle pracuje ), wydaje mi sie, ze do kazdego z nich podlaczona
:>> jest "normalna" klawiatura i zadna z nich nie ma klawisza Ctrl ale za to
:>> wszystkie maja Strg :))
:>
:>A ja w zyciu nie widzialem klawiatury z "strg". Moze po prostu w
:>Polsce jest takich malo.
:>
:>Lech Wiktor Piotrowski
:> a_j_p_at_it.com.pl

To sie moze zgadzac, gdybys jednak uwaznie czytal moja wiadomosc (...miszkam
od XX lat poza granicami Polski) i w tej czhwili niznam chyba nikogo osobiscie
- w Polsce, kto ma komputer. Z tego powodu wydawalo lub wydaje mi sie, ze nie
musze sobie zadawac pytania jakich klawiatur uzywa sie w Polsce, zwaszcza, ze
w mojej wiadomosci chodzilo o to aby komus przkazac niektore z mozliwych
ustawien w OS/2 ktore z pewnoscia nie beda nigdzie oficjalnie opublikowane. <<
Jesli masz WARP V4 i chcialbys sie dowiedzec kto brau udzial przy
programowaniu --> WPS ( zadne okienko nie moze byc aktiv i wtedy:
alt+schifft+ctrl+o ( litera o ).

Gruss Robert/2

Team OS/2 #442
Voice: +49 221 9742941