Re: Marketing IBM

Autor: Artur Flinta (aflinta_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 19:15:37 MET


On 8 Jan 1997, Tomasz Stafiński wrote:

> Pod koniec ubieglego roku zdarzylo mi sie takie cos. Zamowilem u BigBlue
> CD z wersja 30-dniowa Warpa 4.0, a przyslali mi jakies dwie gazetki
> D_Mail o programowaniu w ogolnosci jedna i o programowaniu w Javie
> druga oraz plytke CD IBM Developer Connection for Java & Internet Tools.
> Dlaczego tak sie dzieje z IBM? Nie nadazaja tloczyc plytek i wciskaja
> co maja? Nie moge powiedziec, ze na tej plytce nie ma nic ciekawego,
> ale nie tego sie spodziewalem.
Ja tez wykonalem podobny manewr, ale nie dostalem nic :(((

                                                 Best Regards !!!
***************************THE TRUTH IS OUT THERE*******************************

                                                          |\ |~~~
                Artur Flinta /| \ |\
                 Team OS/2 / | \ | \
                                                       / | \ | \
  e-mail: aflinta_at_ibm.uci.agh.edu.pl /___|____\ |___\ /~~/
  http://ibm.uci.agh.edu.pl/~aflinta ______|______|_____/~~~
                                                    \ Capt. Flint /
O~O*o*O~O*o*O~O*o*O~O*o*O~O*o*O~O*o*O~O*o*O~O*o*O~O*o*O~O*o*O~O*o*O~O*o*O~O*o*O~



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:09:46 MET DST