Re: THREADS=?

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 11:13:30 MET

On 7 Jan 97 at 0:29, Robert Rakowicz wrote:

> In message <199701041712.SAA24712_at_dollar.it.com.pl> - a_j_p_at_it.com.pl (Andrzej
> J. Piotrowski)4 Jan 1997 18:14:18 +0100 writes:

> SET SCKILLFEATUREENABLED=ON -> napewno znasz SRTG+ESC ( wyswietla liste
> zaladowanych programow ). Teraz masz mozliwosc ( WARPCENTER musi byc
> zaladowany ) poprzez nacisniecie STRG i lewego przycisku myszy ( wskaznik
> myszy wskazuje na "windowlist";"listeokienek" <- chyba tak to sie jakos musi w
> wersji PL nazywac ) pokazana bedzie lista Prozesow. Poprzez wybranie ktoregos
> z nich bedzesz mial mozliwosc go zakonczyc ( KILL ). Dziala wspaniale jesli
> [...]
UUUps, ty chyba mowisz o Warpie 4.0, a ja dopiero dzisiaj jade go
kupic, no ale nic, dzieki, napewno mi sie przyda.

Mam jeszcze problem. Mianowicie karta dzwiekowa (sound blaster pro -
klon) dziala losowo w OS/2, mniej wiecej co drugie wejscie. Nie mam
pojecia, o co chodzi. Raz jest dzwiek, raz nie ma, a nigdy nie moge
odtwarzac midi tzn. pasek odtwarzania (ten ktory pokazuje na miejsce,
w ktorym jest utwor) nie przesowa sie. O co chodzi?

Lech Wiktor Piotrowski
    a_j_p_at_it.com.pl