Re: NR/2 i ogonki

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 01:15:52 MET

nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski) wrote:

>A duecik Yarn+Souper probowales?

Probowalem, ale cierpie na 'zboczenie okienkowato - myszowate'
i wole Forte Agenta [to, ze wydalem na niego $29, nie ma oczywiscie
nic do rzeczy ;-) ]
Poza tym mam czasem problemy ze zrywaniem polaczen przez modem -
nie umialem zmusic Soupera do wznowienia transmisji, musialem
'utluc' proces, a potem uruchamiac wszystko od poczatku.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl