Re: Dostep do drugiego komputera

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_sol.pp.com.pl)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 19:50:08 MET

In <5ao32k$ic5$5_at_helios.man.lublin.pl>, on 01/05/97
   at 12:29 PM, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> said:

>Tu chyba nie chodzi o udostepnianie portow COM jako takich, lecz
>o to aby OS/2 traktowal te COM'y jako kawalek LAN'u.
>Przeciez karty sieciowej nie udostepniam, a inne komputery moga widziec
>moje zasoby :)))

    Ale to nie ta karta jest zasobem.

    "Podlaczajac" sie do zasobu udostepnionego w sieci przez inny komputer
definiujesz u siebie czy jest to katalog czy urzadzenie fizyczne typu LPT
lub COM. Np definiujac na swoim komputerze drukarke mozesz ja "powiesic"
na porcie LPT udostepnionym przez inny komputer. I wlasnie chyba przez
analogie mozesz skorzystac z "cudzego" modemu.
    Ale tak jak juz powiedzialem musze to sprawdzic.

Leszek KUBRAK <infokub_at_sol.pp.com.pl>