Niewytlumaczalne pady

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 22 Dec 1996 - 06:21:25 MET

Cos mi sie zdaje ze znalazlem
(mam up-time ponad 7h i wszystko w porzadku)

wraz z moja HOT433 przyszedl plik UMC1S506.ADD
ktory zalecali wstawic w config.sys w miejsce
BASEDEV=IBM1S506.ADD

szukajac co sie dzieje - wywalilem go
i wstawilem ten oryginalny IBMowski.
na razie wszystko dziala
"organoleptycznie" oraz "benchmarkowo"
nie ma zadnych zmian w osiagach
(wiec po co wogole ten cholerny driver?)

nie jest to wszystko jeszcze pewne
bo juz raz wczesniej mi sie wywalil dopiero po 18 godzinach
ale wtedy stal praktycznie bezczynnie
a zwykle wywala sie znacznie szybciej
(ale losowo, od 10 min do kilku godzin)
a teraz mu dalem naprawde popalic
(cala noc w internecie, po kilka sesji netszkapy,
WEBexplorera, ftp, telnetu otwartych rownoczesnie)
i jak na razie ok.

jesli pochodzi przez kilka dni bez zadnych wyskokow
wyniknie z tego rada dla posiadaczy popularnej
przeciez karty Shuttle'a - wywalic ten cholerny driver do UMC.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi