/IRQ (było Warp FixPak 26)

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 16:10:35 MET

17 Dec 1996 02:39:01 +0100, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) napisał(a):

>ewidentnie masz konflikt IRQ
>sprawdzales RMVIEW?

Rzeczywiście jest konflikt. Po prostu brakło wolnych przerwań na
wszystkie porty COM 1,2, LPT1 , kartę sieciową, kartę muzyczną(SB) i
modem (COM3). Kolidował SB, ale co teraz zrobić ? Wszystkie przerwania
są już dawno wykorzystane. Do tego niektóre podwójnie jak COM 2,3.

RMVIEW: Physical view

Pin = NONE

IRQ Flg Co
Level

0 PCI EXCLUSIVE TIMER_CH_0
1 PCI EXCLUSIVE KBD_0 Keyboard Controller
2 PCI EXCLUSIVE PIC_1
3 PCI MULTIPLEXED SERIAL_2 Serial Controller
3 PCI MULTIPLEXED SERIAL_3 Serial Controller
4 PCI SHARED SERIAL_0 Serial Port Controller
6 PCI MULTIPLEXED FLOPPY_0 Floppy Controller
7 PCI MULTIPLEXED PARALLEL_0 Parallel Port Adapter
7 PCI MULTIPLEXED Creative labs sound blaster driver
8 PCI EXCLUSIVE RTC
14 PCI MULTIPLEXED IDE_0 ST506/IDE Controller
15 PCI MULTIPLEXED IDE_1 ST506/IDE Controller

Na 5-tce wisi modem i kiedy "złączyłem" z SB to modem już nie chciał
biegać.

>Grego

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907