Re: OS/2 w sieci ?

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 01:15:59 MET

JAKUB LASAK wrote:

> o ... wlasnie zrobil ktos cos takiego ? a moze jest gdzies opis jak
> to zrobic i czy trzeba do tego jakas specjalna wersje warpa czy moze
> byc normalny tylko odpowiednio zainstalowany/przerobiony ?

Nie wiem, czy duzo pomoge, ale sprobuje :)
Jest BARDZO DOKLADNY opis instalacji - uwaga - OSa bootowanego z
BOOTROMa !!!
Opis dotyczy NetWare'a 3.11 (i stamdad pochodzi) oraz OSa z tamtych
lat...
Z tego co slyszalem (jeszcze nie probowalem, ale sprobuje ;) ,to mozna
odpalic OSa z sieci, natomiast bootowanie z sieci jest trudne (ciekawe
czy wykonalne, ale kto wie ?).
Zycze zdrowia i cierpliwosci, jesli komus sie uda to niech napisze.

Wesolych Swiat i Merlina pod choinke.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto://R.Skorupka@pbg.pl