Re: Klodka sie nie rusza

Autor: Slawek Kos at Elektroprojekt Lodz (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 12:02:10 MET

Artur Flinta <aflinta_at_ibm.uci.agh.edu.pl> wrote:
: On 16 Dec 1996, Slawek Kos at Elektroprojekt Lodz wrote:

: > Chodzi oczywiscie o znaczek klodki, pojawiajacy sie na ekranie
: > po zablokowaniu systemu. Raz jak ustawilem zablokowanie na

: Niestety rozwiazania nie znam, ale u mnie klodka tez sie nie rusza,
: natomiast u znajomego fruwa po calym ekranie. Reinstalcja systemu nie ma
: na to wplywu (przynajmniej u mnie). Moze to karta grafiki (mam Mach64)?

Chyba nie karta... Ja mam S3Trio64V+ 1MB i (jak juz pisalem porzednio)
raz ja nieswiadomie zmusilem do ruchu, atera nic..

--
                            Slawek Kos  -> elpro_at_lodz.pdi.net