Re: Instalacja Warpa

Autor: andrzej_at_pik.gliwice.pl@
Data: Wed 18 Dec 1996 - 11:06:00 MET

In <199612172138.WAA16240_at_bevy.hsn.com.pl>, formatc_at_bevy.hsn.com.pl (Jaroslaw Tabor) writes:

>Jest to absolutnie bez znaczenia.

Ma to znaczenie. Tyle ze nie chodzi o granice 500MB, a granice
1024 cylindrow.

> Ja mam teraz OS/2 na drugiej partycji 1GB. Pierwsza
>jest 500MB z dosem. Instalowalem rowniez OS/2 na ostatniej 500MB partycji na dysku 2.5 GB,
>na jedynej parycji 1.2 GB na dysku 1.2GB, i nigdy nie mialem z tym problemow.
>Historia o magicznych 500MB dotyczy chyba tylko plyt z wybrakowana obsluga LBA
>lub tez starych dyskow.

No wlasnie. Troche starsze plyty w ogole nie maja ani LBA ani Extended CHS.
I w takim przypadku nie mozna sie dostac do danych powyzej 1024 cylindra
bez specjalnego oprogramowania (np. OnTrack dodawany do dyskow Western
Digital).

Andrzej Sibik
asibik_at_pik-net.pl