Re: Warp FixPak 26

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 11:34:42 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>ewidentnie masz konflikt IRQ
>sprawdzales RMVIEW?

Moze drugi LPT na tym samym przerwaniu ? Kilka razy widzialem
takie rzeczy - co prawda w innych czasach, bo to byly komputery z
Herculesem i karta multi-IO, ale zawsze. 'Nacialem' sie na to
zjawisko przy definiowaniu zdalnej drukarki pod Rprinterem w
Netware - za nic nie chcialo ruszyc. Pod DOS-em chodzilo.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl