Re: Warp FixPak 26

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 12:54:15 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>ma gdy wisi na porcie az ten jest wolny dla nastepnego byte
>aby tego uniknac trzeba dodac /IRQ, wtedy funkcjonuje na przerwaniu
>(nie wiem dlaczego defaultowo jest wylaczony)

To dziala !
W zyciu by mi nie przyszlo do glowy, ze driver moze defaultowo
chodzic w 'pooled mode' bez IRQ. Toz to koszmar szalonego
programisty !
Musze jeszcze tylko sprawdzic, co bedzie z wydrukiem w sieci -
LPT2 i LPT3 mam przemapowane do kolejek na Netware.
Mam nadzieje, ze PRINT01.SYS obsluguje tylko drukarki fizyczne.

Dziekuje i zalaczam OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl