Re: Prosba o pomoc!

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 20:00:36 MET

Piotr Wiewior <wiewior_at_fuw.edu.pl> wrote:

>pomozcie, prosze, i poradzcie co tu zrobic, gdy OS/2 Warp Connect
>nie chce sie zainstalowac.
>Mam komputer dziewicze Pentium 120, 1.2GB HDD, 16 MB RAM, CD i karte
>grafiki S3TRio64+.

1. Mialem klopoty ze sterownikami do S3Trio. Instaluj koniecznie w
trybie VGA 640x480x16, potem dopiero zmieniaj sterowniki.
2. Jaki masz CD ?

>Postepuje zgodnie z instrukcja zawarta w ksiazeczkach do OS-a ale na
>30 do 40 prob zainstalowania go na tym komputerze zadna nie zakonczyla
>sie sukcesem. Zawsze sie wywala w trakcie instalowania plikow na dysku i
>nie dochodzi nigdy do etapu graficznego okienka z ustawienaimi
>dotyczacymi kraju, myszki, etc.

3. W jaki sposob sie wywala i w ktorym momencie ? Zawisa, czy
pokazuje rejestry, czy jeszcze cos innego ?

>Probowalem wszystkich sztuk, o ktorych pisza w instrukcje (wylaczanie
>cach-ow w setup-ie, wylaczenie modu turbo, etc.). Dysk mam podzielony na
>partycje Boot Menagera 1MB, DOS/Win 300 MB i dwie OS/2 - jedna
>installable 300 i druga bedaca reszta. Probowalem takze podzialu w
>nastepujacych proporcjacj: Boot Men. 1M-DOS/Win 800MB-OS2-415MB oraz
>zupelnie bez podzialu na partycje. Nie wydaje sie to w niczym pomagac -
>tak jak sie wieszal przy instalacji, tak wiesza sie dalej.

W jakim trybie pracuje dysk, LBA z translacja czy LARGE ?
Pamietaj, ze partycja 'installable' powinna byc w obszarze
pierwszych 1024 sciezek.

4. Jaka masz plyte glowna, jaki BIOS, i czy w nim przypadkiem
nie wlaczales '32-bitowego dostepu do dysku' czy innego badziewia ?
5. Jaka to w ogole wersja Warpa ?

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl