Re: Netscape Navigator 2.0 Beta 2 for OS/2 (fwd)

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 17:44:46 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>Mi to dziala na wersji US, bez patch'owania. Ale i tak wypatch'owalem bo
>trzeba:)

Przeinstalowalem MPR i ruszylo. Do Internetu dzwonie z modemem
spod OS-a, a w sieci mam obok serwerek na FreeBSD i eksperymentuje
z mini-intranetem.
Prawdopodobnie cos namieszalem w ustawieniach TCP/IP, a podejrzewalem
Bogu ducha winna Netszkape :-)

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl