Re: Netscape Navigator 2.0 Beta 2 for OS/2 (fwd)

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 21:25:51 MET

On Mon, 2 Dec 1996, Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Powiedzcie, prosze, czy komus to ruszylo, a jezeli tak, to na
> ktorej wersji TCP/IP ? Mnie niestety nie chce - instaluje sie,
> nie wylatuje w powietrze tak jak pierwsza beta, ale nic nie
> chce widziec w sieci. Mam Connecta PL, TCP/IP opatchowane do
> wersji 3.07

Mnie ruszylo (Inet Version: 3.04c) i dziala w sposob wystarczajacy jak na
bete. W kazdym razie uzywam tego codziennie odkad sie pojawilo i wysypal
sie tylko raz przy puszczaniu szczegolnie upierdliwego appletu javy.
Zreszta Netscape dla IRIX-a (innych nie sprawdzalem) tez sie na nim sypie.
Poza tym jest o wiele szybszy niz poprzedni i nawet niz Explorer(1.1g).
Ma jeszcze sporo niedociagniec (np w wiekszosci nie dzialajace nalezycie
plug-in, brak obslugi stron narodowych, klopoty z DAC i inne), ale jest
znaaacznie lepszy niz poprzedni.
System : Connect UK, przewaznie bez fixpak-ow systemowych.
(Najsmieszniejsze jest to, ze teraz mam polskie znaki w Explorerze, ale
nie mam w Netscape :)) )

pozdrawiam,
                                                          Piotr Pekala
Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
e-mail : ppekala_at_phys.amu.edu.pl, http://phys.amu.edu.pl/~ppekala
pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl