TCP/IP w sesjach DOS

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 13:58:32 MET

Czesc.

Dzieki za rade dotyczaca wymiany drivera do karty sieciowej.
wreszcie sie nie wiesza przy byle zaczepkach do sieci :)))))))))))))))
tcp jeszcze spokojnie znosil. ale ncp/ipx juz nie tolerowal. wystarczylo
go troszke lepiej dobic nortonem i padal.

Ale o co pytam:

Jest taka fajna gra, co sie nazywa quake. pod os/2 mi chodzi, tyle ze .....
...... nie ma podswietlonej opcji tcp/ip zebym mogl sobie pograc w sieci.
Te opcje mam aktywna, ale jak zaladuje jakies specjalne cudactwa w DOS.
Probowalem je zaladowac w sesji dos'owej, ale......
Jest tam jeszcze raz ladowany driver karty sieciowej. chyba nie musze
nikomu tlumaczyc co to by znaczylo dla os/2, albo jakiegokolwiek innego
systemu. czy da sie zrealizowac wewnetrznie uslugi tcp/ip z ktorych
moglby skorzystac quake ?

no to na razie. chyba jeszcze nikt nie zglaszal tego problemu :)))))