Re: VoiceType w 95'

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 08:32:59 MET

Dla 95' jest coś takiego jak Voice Manager. Ma toto na stałe wbudowane
ok. 30 poleceń angielskich (open window, close itp) i po nauce (siebie i
windozy) działa całkiem nieźle.
Zalety: Na 486DX280 działa bez problemu (tym razem IBM skopał...P166???)
        możliwość uczenia wg własnego głosu
Wady: Ograniczony zasób obsługiwanych komend (na stałe zdefiniowany)
        niemożliwość spolszczenia open->otwórz (chociaż w trakcie nauki
możnaby zamiast open mówić otwórz i może się nauczy? nie próbowałem)
W każdym razie IBM nie jest pierwszy, a wymagania Voice Type'a wydają mi
się znaaaaacznie przesadzone.

--
 Marek Nazarko
 praca/job: mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)