Re: S3 i polskie czcionki

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 16:29:41 MET

Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
> Mam problem: po zainstalowaniu sterownika do karty graficznej S3 Virge
> zniknely mi polskie czcionki systemowe we wszystkich rozdzielczosciach.
> Inne czcionki sa OK, ale bez systemowych menu i Pomoc wygladaja koszmarnie.
> Czy jest jakis sposob, zeby je odtworzyc? Po zmianie sterownika na VGA
> wszystko jest OK, ale w tym trybie nie da sie pracowac. Z gory dziekuje.

Niestety nikt na razie nie przyslal mi rozwiazania. Uscisle problem:
'cos' ustawilo mi dla czcionek systemowych strone kodowa 850 zamiast 852.
W pliku config.sys wyrazenia 'devinfo', 'country' etc. sa poprawne, zreszta
mam polskie czcionki w oknach OS/2 i DOS. Chcp raportuje mi strone kodowa
852, 850 jest alternatywna. Czy ktos wie, gdzie w Warpie sa pliki
definiujace tabele kodow dla czcionek systemowych?

Tomek