Re: Problemy z CD

Autor: Elektroprojekt Lodz (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 26 Nov 1996 - 14:28:48 MET

Artur Flinta <aflinta_at_ibm.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Jest sobie 486 100MHz z CD ROM Hitachi ATAPI x4. Instaluje na tym OS'a a
: on wykrywa CD'eka jako inny. Instalacja przebiega dalej (z CD) poprawnie
: do konca. Po boot'cie (tym drugim) komputer nie widzi CD.
Uruchomic putra pod DOS (wtedy chyba widzi CD?), np. dual-boot.
Zgrac z plyty na dysk twardy katalog OS2IMAGE.
Wrocic do OS/2.
Uruchomic instalacje indywidualna. Poszukac jakiegos CD (tutaj troche
mnie zaczyna zawodzic pamiec....). Mnie sie udalo za pierwszym razem
wybierajac Aztech (mam Acer 787). Zatwierdzic.
Bedzie chcial wczytac dane z katalogu OS2IMAGE z CD -> skierowac
na dysk twardy.
Po restarcie powinien zobaczyc.
Chyba ze to jakis wyklety CD.... (przez OS/2). Podobno z takimi
podlaczanymi przez karty muzyczne bywaja problemy.

: ps.2 Jest do niego jescze S3 Trio 64, drivery dzialaja w 800x600x256 z
: polskimi literami (sa z serwera S3.com) natomias po zwiekszeniu liczby
: kolorow do 65k polskie litery znikaja (Karta ma 1MB)
W readme do driverow tej karty jest napisane, ze karta 1MB moze miec
800x600x64k ale driver do OS/2 wymaga 2MB. To sie rzeczywiscie daje
ustawic (ten "not supported" tryb) ale dziala dziwnie.

Pozdrowienia

--
                            Slawek Kos  -> elpro_at_lodz.pdi.net