Re: OS/2 i GUS

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 23:27:58 MET

On Mon, 25 Nov 1996, Przemyslaw Roman wrote:

> Z opisu driverow (ultra120.zip) wynika wiele ciekawych rzeczy ktore nijak
> sie maja do rzeczywistosci - MIDI jak nie dzialalo tak nie dziala o
> WAV'ach nie wspominajac.
> Swoja droga to placenie za drivery wydaje mi sie troche poronionym
> pomyslem. Ciekawe jak by to wygladalo gdyby trzeba bylo placic za drivery
> do: modemu, karty sieciowej, skanera, drukarki, karty graficznej itd.
> Skad wiec sciagnac w pelni dzialajacy driver?
>
> Przemek Roman (viki_at_ikp.atm.com.pl
Ten driver jest shareware - chyba nie musze ci tlumaczyc co to oznacza
firma ktora stworzyla GUS-a nawet sie nie pofatygowala aby taki driver
napisac zreszta co mozna wymagac od firmy ktora postawila hosta w internecie
na NT lamernia i tyle.
25$ to naprawde malo nawet u nas tok ok 80 zl czyli 1.5 godziny pracy
slabego informatyka na zleceniu - tam to jeszcze mniej. Mysle ze facetowi sie
nalezy.
Co do midi to CPD czyli czytaj p...rzyslana dokumentacje:), gwarantuje ci ze
dziala ale w wersji shareware mozesz tylko 3 razy odpalic MIDI playera,
jak chcesz posluchac sobie muzyczek to odpal go tylko raz potem zmieniaj
tylko pliki :)
Jarek
# Jaroslaw Kozak #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #
32 BITY - KTO BY POMYSLAL ???
...MICRO$OFT POMYSLAL