Re: WebExplorer nic nie pokazuje

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 24 Nov 1996 - 18:33:00 MET

On Sun, 24 Nov 1996 16:39:20 +0100, elpro_at_lodz.pdi.net[Slawek.Kos]
wrote:

>Niedawno zainstalowalem sobie OS/2 V3 PL i powoli go
>uruchamiam. Udalo mi sie juz dogadac z IBM DialUp
>uruchomilem NR/2 i UltiMail/2 Lite.

z UltiMail daj sobie spokoj
tego nie uzywa praktycznie nikt
ma za duzo bledow, jest potwornie wolne itd

>Web Explorer mi sie
>oparl. Konkretnie nie chce pokazac zadnej strony WWW
[...]
>Zanim zaczne poszukiwac nowszej wersji (mam 1.0) moze
>powinienem co w tej ustawic?

juz jej nie pamietam. sciagnij sobie versje 1.1f
(jest juz i 1.1g, ja jej uzywam, ale chodza sluchy
ze ma jakies problemy)

a ktora wersja jest na Software Updates?
i czy sciagnales stamtad "Latest SLIP and PPP" ?

sciagnij rowniez beta netszkapy dla OS/2
to na razie jest NAPRAWDE beta ale czasem (strony z java~)
siegam po nia.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi