Re: OS/2 pada (siec)

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 02:14:23 MET

On Wed, 20 Nov 1996 22:24:39 +0100, Tomasz Stafinski wrote:

>Mam taki drobny problem. OS/2 Warp Connect pieknie sie wywala z buraczkami
>na ekranie, gdy siadzie okablowanie sieci (swoja droga niezly wskaznik).
>Karta Ethernet NE2000, sterownik taki, jaki byl w Warpie (Eagle NE2000 czy
>cos takiego). Potem restartuje sie prawidlowo, nawet jesli kabel nadal nie ma
>ciaglosci. Czy ktos sie z tym spotkal? Jesli tak, to czy ma jakies rozwiazanie
>tego problemu? Z gory dzieki.

Polecam uniwersalny driver do ne2000 dostepny w internecie, sa takie dwa:
ns2000wc.zip i ne2000wc.zip teraz nie pamietam ktory byl dobry, bo sie przesiadlem na 3c509:)
Takich problemow jak powyzszy nie mialem, ale inne zmiana drivera rozwiazala, calkowicie
inne.

via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (