Re: Karta video 1MB -> 2MB - Jak zmienic z 60Hz na 75Hz?

Autor: Piotr (piotrk_at_ibbrain.ibb.waw.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 13:41:19 MET

andrzej_at_pik.gliwice.pl@ wrote:

> =:-O
> Czy tak po prostu skopiowales plik EA_DATA._SF z jednej partycji na
> druga?! Czy aby na pewno wiesz co zrobiles? Przeciez tam sa rozszerzone
> atrybuty plikow z tej partycji, na ktorej jest ten EA_DATA._SF ! Nic Ci sie
> nie pokrecilo w OS/2 ?
>
> ----------------
> Andrzej Sibik
> asibik_at_silesia.pik-net.pl

Nie, nic sie nie przekrecilo w OS/2. Natomiast windows 95 wystartowal z
przesunietym ekranem, ale pomoglo podregulowanie guzikami przy
monitorze. Windows NT 4.0 za to wystartowal noramalnie, ale wyswietla za
duzo mozliwych opcji ustawien monitora (ktore niby sa kompatybilne z
karta i z monitorem). Zastanawiam sie, co jest w tym pliku EE_DATA.SF_.
 Program OS2INST z Warpa umiescil go na dysku C: zamiast na E:. Nie wiem
czy on tam byl wczesniej (z ustawieniami dla windows). Na razie
sprawdzilem, ze wszystkie "command prompts" dzialaja poprawnie i ze
Windows 95 i NT 4.0 tez dzialaja poprawnie. Jak by sie dzialo cos
"ciekawego" to napisze.

Piotr