Re: WebExplorer nie czyta stron z ISA z PSO; Czemu?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 18:40:36 MET

cukrlubl_at_platon.man.lublin.pl wrote:

>Witam, po raz pierwszy tutaj. Co bardziej zasadniczych prosze o wybaczenie
>braku ogonkow; o tym dalej.
>
>Mam problem j.w. - WebExplorer 1.1f nie rozpoznaje chyba stron w formacie
>ISA-8859-2 z PSO jako dokumentow html, bo proponuje mi sciagniecie. A jak
>sciagne, to potem z dysku, owszem, wczyta chetnie i wszystko jest slicznie -
>razem z ogonkami. Inne formaty pokazuje bez problemu (tyle ze z krzaczkami,
>oczywiscie). Przekopalem te newsgrupe i jeszcze ogonkowa, i jakos nic.
>Pomozecie? (prawdlowa odpowiedz brzmi: pomozemy ;-).

Moj zachowuje sie na PSO tak samo i podobno jest to wina Explorera.
Natomiast inne strony kodowane w ISO wyswietla bez problemow, gubi
sie na stronach w CePie 1250.

>PS. Ktos wspomnial, ze NR/2 od ktorejs tam wersji dobrze sobie radzi
>z ISO-8859, a chcialbym juz wiecej polskawo nie pisac. Tyle ze nie moge
>tego artykulu znalezc. Prosze o przypomnienie, i gdziez to jest do pociagniecia?

Radzi sobie wersja 1.9. Robi to dobrze, ale nie beznadziejnie - tzn.
rozpoznaje naglowki ISO i przekodowuje na CP852, w odwrotna strone
tez, natomiast nie udalo mi sie go zmusic do wyslania naglowkow
z charsetem. Nie radzi sobie tez z kodowaniem 'Quoted-printable'.
Sam, bedac 'modemiarzem' uzywam tego, w czym pisze niniejszy
posting, czyli Forte Agenta 0,99f w oknie WIN-OS2. Komercyjny
niestety ($29), ale bardzo dobry - jak do tej pory nie znalazlem
lepszego 'off-line readera' pod Warpa.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl