Re: Karta video 1MB -> 2MB

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 03:52:42 MET

On Wed, 13 Nov 1996 20:30:11 +0100, Marcin Debowski wrote:

>Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
>: >Czy aby napewno?, data jego utworzenia tez nie?
>
>: jak powszechnie wiadomo data utworzenia pliku konfiguracyjnego
>: ma ogromny wplyw na prace driverow video
>
>Jeste jak zwykle z o liwy a mi o. Przecie wiadomo e chodzi o
>mu o to, e zawarto zbioru mo e by ró na mimo tej samej jego
>wielko ci a ewentualn ingerencj mo na zauwa y po zmianie daty
>utworzenia/modyfikacji pliku.

eeetam zaraz zlosliwy
wiesz przeciez dobrze ze potrafie znacznie bardziej
tyle ze jak ja mowie ze byl taki sam to znaczy ze ... BYL TAKI SAM

tak jak zachowuje rezultaty benchmarkow
(dzieki czemu moglem zrobic te cytowane porownania)
tak i zachowuje przerozne configi
(w tym i SVGADATA.PMI)
i ta praktyka juz nie raz bardzo mi sie przydala.

pozatym wymieniony plik generuje recznie (SVGA ON)
pod prawdziwym DOSem, bo to po prostu pewniejsze
niz zapuszczenie go w oknie dosowym OS'a
(dokladniej - w sesji pelnoekranowej DOSa)
jak to robi program instalacyjny do driverow video

w kazdym razie - ja na ogol WIEM CO ROBIE

przynajmnie z komputerami

bo z kobietami na przyklad to juz nie bardzo

:-)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi