Re: Problem z karta dzwiekowa

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 10:08:13 MET

In <55mqkb$4pl_at_info.nask.pl>, agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski) writes:
>No zaraz, co ja wypisuje, a
>ftp://ftp.man.poznan.pl/pub/os2/drivers/sound/aztech.zip
>(MMPM/2 drivers for various Aztech sound cards)
>probowales ?
Probowalem. Nie zadzialalo. Zadzialalo co innego. Pomyslalem sobie, ze
powinien byc host www.aztech.com. Sciagnalem stamtad taki jeden plik
(bynajmniej nie ze sterownikami do mojej karty, przynajmniej nie bylo
to wprost napisane) i po dwugodzinnej walce (konflikt z karta sieciowa,
reczna zmiana adresu w configu, bo w aztechu oczywiscie nie pomysleli,
ze karta dzwiekowa moze miec adres 220 i wstawili 640!!!) udalo sie.
Dziala.
Dzieki za wszystkie rady. Teraz sie zajme NR/2, coby pisac po polsku.

pOSdowienia
Stefan - Tomasz Stafinski
mailto:stefan_at_pluton.pol.lublin.pl