Zdalny dostep do OS/2

Autor: Michal Rolka (rolka_at_igo.katowice.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 21:06:19 MET

Poniedziałek 04.11.96, Grzegorz Bodaszewski pisze:

 GB> Czy moglbys rozszerzyc odpowiedz, tzn. gdzie sie go kupuje
 GB> lub skad FTP-uje ?

Hobbes, katalog comm. Jest na ftp.man.poznan.pl i ftp.icm.edu.pl, plik
pm2you23.zip. Sorry, że nie podałem wcześniej namiarów, ale zassałem go dość
dawno temu i nie pamiętałem, skąd.

 Pozdrowienia,
   Michał Rolka

mrc_at_silesia.ternet.pl rolka_at_igo.katowice.pl FidoNet 2:484/26
               http://www.igo.katowice.pl/~rolka/